10 mars 2020

Kvällsaktiv

Undra vad Sandra gör kvällstid i Barcelona? kanske ni tänker. Visst?

Mestadels dricker jag te och tittar på netflix, vill jag säga. För jag har överlag rätt svårt för att vara aktiv och framför allt social kvällstid. Men ibland gör jag annat! Här är ett urval av kvällsaktiviteter från senaste veckan!

Onsdag 21.46


Bowlade. Snygga skor och ett sällskap som var mattegeni och räknade ut i huvudet att jag rullade i snitt 10.1 poäng per gång. Jag vann. Är nöjd :)

Torsdag 21.20


Drack Coca-Cola på en mystisk bar som såg ut som att den inte renoverats sedan 40-talet. Jag sa "Qué tienes sin alcohol?" och bartendern tittade på mig som att jag var från vettet. Men ändå! Ett trevligt ställe att bara råka hamna på när man egentligen letade efter något annat. Fint!

Fredag 18.14




Besökte La Sagrada Familia!! Så punkt ett på buckett-listan kan jag checka av nu! Det var vackert där inne. Speciellt när kvällssolen lyste in genom fönstren. Efteråt gick jag ner i muséet och kände att jag lärde mig något!

Lördag 18.22


Hade jättjättemycket energi så jag gick till gymmet och sprang intervaller på ett löpband bland annat. Sen gick jag hem och tittade på Mello och åt senapschips (chipssmakerna här är mkt tvivelaktiga) . Hade sällskap av Amanda via snapchat (av alla medier) och recenserade årets final med henne i realtid! Så mysigt!

Söndag 17.06 



Det här kanske inte ens räknas som kväll men det var i alla fall på väg att bli mörkt när jag gick hem från fika på Mansos där jag åt kardemummabulle. Så gott var det!! 

Det var det! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar