31 januari 2020

Vardagsfredag



Hej det är fredag!
Idag ska jag både flytta och skriva in mig på universitetet.  Slut på semester och nu börjar vardagen! Först ska jag visa att jag inte ljög om att det skulle bli varmt här:




Vad ska man säga??

Jag går ändå runt i jacka, för att passa in.

Just nu sitter jag och pusslar med mitt schema. Vissa av de kurser jag vill läsa krockar såklart med varandra och nu måste jag ta jättesvåra beslut om vad jag vill byta ut och vad jag vill byta ut dem mot. Det är för mycket val!

Jag vill också säga, om inte annat för att påminna mig själv och liksom manifestera det, att jag mår så himla jättebra! Bättre än på länge. Ångestbefriad! Det känns som att livet vill mig väl. Min analys är att det måste vara en kombination av solsken (mycket viktig d-vitamin!!!), ledighet, miljöombyte och egentid! Jag leeeeeeeveeeeer!!



Todo bien! Adéu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar