7 april 2017

Första Semana Santa-dagen



Buenas!

Vaknade nolltre med kris- och panikont i halsen! Det kändes verkligen som att det satt ett rakblad på tvären där nere. Sprang om kring i mörkret i mitt rum, fortfarande med förvirrat sömnhuvud, och letade efter panodilen som mamma tagit med sig till mig <3, åt en strepsils och kokade vatten med honung i. Det hjälpte lite. Det är en underlig sjukdom jag har just nu, för det är verkligen bara halsen som gör ont och i övrigt känner jag mig frisk som en vårvind.

Nu är det morgon och dessutom påsklov. Jag är taggad på att:

  1. Strukturera upp saker, ta igen plugg, städa, tvätta, kanske köpa en kaktus för hemtrevlighetens skull, laga god mat att äta och att frysa in till senare tillfällen då jag inte är sugen på att laga mat.
  2. Promenera ned till stranden och få saltvattenluft i lungorna, sol på kinderna och bli sandig om fötterna.
  3. Att få vara tillsammans med en bästis som kommer hit på tisdag!
  4. Fira påsk med mina klasskompisar!!
Nu ska jag sätta igång och vara produktiv, trots halsont! 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar