27 mars 2017

Powerprovskrivare


HEJ! Tentamåndag. Ovan demonstrerar jag maktpose i världens bästa tentaoutfit = springtights och stickad tröja (bästa outfiten överlag kanske? Såg nästan ut såhär varje dag när jag åkte till jobbet i somras). Maktposera ska man hur som helst alltid göra innan något nervöst och läskigt. Då lurar kroppen hjärnan till jättemycket självförtroende. 

När jag satte mig ned i Aula fem och slog upp tentan hade visserligen allt självförtroende försvunnit. Jag kände mest: "hjälp!", men det gick faktiskt över när jag väl kom igång. Jag tror det gick ganska bra!

Jag och Linda blev klara samtidigt så vi slog följe genom regnet och åt sedan fika/frukost/lunch på Flax & Kale. Jag åt ett spännande bröd. Den skulle komma med någon typ av marmelad, men marmeladen var i själva verket en smoothie (!?) som man skulle hälla på brödet. Den smakade lite rabatt, så jag åt med någon typ av smör/ost istället?

Sedan kom jag hem och övervägde att plugga grammatik, men har man haft tenta tycker jag det är okej att inte plugga alls. Så nu sitter jag här och tittar på serier och väntar på att mina lakan ska torka.

Taco hej :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar