28 mars 2017

Grabben och Gospeln

Hej! ville bara titta in och skriva om två saker som känns väldigt kul just nu!

1) Idag är det tisdag och snart ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det onsdag och jag vågar faktiskt påstå att jag kommer att gå och lägga mig då med. Dock finns det en ytterst viktig skillnad mellan tisdag och onsdag den här veckan. Imorgon, ja, IMORGON så kommer jag nämligen inte behöva gå och lägga mig själv! Imorgon får jag säga godnatt till min pojkvän innan jag somnar, inte ens på telefon, utan i verkliga livet! Hur kul låter inte det?

tittut

2) Idag gick jag och My och Mys rumskompis Clara på gospel. Vi var kanske 20 stycken (och vi tre drog ned medelåldern i gruppen BETYDLIGT) i ett litet rum med en snäll man som spelade gitarr. Vi fick orangea pärmar med noter och så fick vi sjunga och sjunga. Jag kände mig hemma mellan taktstrecken och i det omedvetna knägungandet som jag är så bekant med sedan körlektioner i nionde klass. Vi tre bestämde oss för att det var bland det roligaste vi gjort och från och med nu ska vi gå varje tisdag! Är så sjukt upprymd och taggad på att få sjunga lite igen. Det var så himla skönt!

Taco hej :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar