18 mars 2017

Lite sol, vind och vatten


Hej hörrni!! 
Vill börja med att meddela att det har börjat bli grönt på träden utanför mitt fönster. Det gillar jag såhäääääär mycket.


Igår var det fredag och jag satt på Orion efter skolan och pluggade, åt tårta, drack god lemonad och pratade i telefon, sedan gick jag på språkutbyte och det var hur kul som helst. 



Idag vaknade jag alldeles för tidigt för en lördag och för att ha kollat på Narcos till klockan ett kvällen innan. Dock låg jag kvar och drog mig nästan ända till klockan nio ändå och straxt efter 11 promenerade jag ned till Barceloneta för att äta frukost på stranden, 


Sedan spenderade vi hela dagen där. Jag hade egentligen bara tänkt stanna en stund för att sedan gå hem och fortsätta studera, men jag tänker att det nog var ytterst bra för mina hjärnceller att få lite sol, vind och vatten ändå.

Jag och Lina prickade också in årets första dopp. Hon var modigare än jag, som ni ser, men vi båda gjorde det i alla fall. Det var kallt, men skönt. 


Nu sitter jag här med mitt solbrända ansikte och saltiga hår och ska snart göra mig klar för att gå till Razzmatazz igen. Idag tappar jag förhoppningsvis inte bort mina vänner inom de första fem minuterna!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar