10 mars 2017

Fun Facts om tillvaron


  1.  Det har blivit jättevarmt här!!! Barbentsäsongen är officiellt igång kan jag meddela. Har ej burit strumpbyxor på hela veckan. +++ Har blivit redigt brun i fejjan. Känns fint med en fräkne eller två!
  2. Det flyttade in en ny människa i min lägenhet i måndags. Han skulle förmodat heta Benedict och vara från Tyskland och plugga business. Förmodat säger jag för att jag under nästan hela veckan tvivlat på om han ens funnits på riktigt. Vi bor i en stor lägenhet, men springer ihop med sina lägenhetskamrater gör man ju lite då och då i alla fall. Förutom Benedict då, the Mystery Man. Fyra dagar hann gå, men imorse stod han faktiskt i hallen när jag kom ut. Har alltså en helt riktig och inte påhittad ny roommate. Han verkar snäll. (Kanske lite skygg???)
  3. Idag ska jag gå ut med en helt främmande tjej jag har kontaktat på facebook för att hon efterlyste kompisar i Barcelona den här helgen. Hon skulle egentligen åkt hit med en kompis som fick förhinder, men istället för att ställa in allt bestämde hon sig för att åka själv. Coolt tycker jag! Jag och mina klasskompisar ska "ta henne under våra vingar" och ta med henne ut på Barcelonas gator. Väldigt kul!
Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar