25 mars 2017

Den största dagen!!

Hola!

Kan börja med att meddela att min konfrontation pasó muy bien. Utan drama. Jag var väldigt tuff och darrade inte på rösten. Hade hämtat inspiration från den här ödlan som jag sett på instagram samma dag.



Nu ska jag äntligen berätta om den viktigaste dagen på året!! Jag fyllde ju år i måndags!

Dagen började såklart med att jag vaknade alldeles för tidigt och då såg himlen ut såhär (fast finare i verkligheten) när jag tittade ut genom fönstret. Som att den ville gratta mig.



Sen låg jag och försökte somna om. Vad är väl en födelsedag om man inte ligger vaken och väntar, väntar på att någon ska komma in och väcka en. I mitt fall väntade jag på att min väckarklocka skulle ringa klockan åtta. Jag hade satt "Ja må hon leva" som rington.

När klockan äntligen ringde gick jag upp och tillredde mig själv en sjujäkla fruktsallad. som lite "pre-brunch-breakfast". Den förtärdes på balkongen.



Sen blev det brunch! Den viktigaste aktiviteten på hela dagen. Vi åt:
  • Special Pancakes med färskostscreme och bär
  • Färsk frukt
  • Caprese med mango
  • Två stora tallrikar med nachos
  • Sjukt goda och fina smoothies!!!


Var så nöjd med min födelsedagsbrunch. Stället vi var på hette Trópico och låg i Raval och när jag promenerade dit blev jag ytterst varm och tänkte att det var spännande att fylla år på sommaren för en gång.

Sen gick jag till skolan, det gick dåligt att koncentrera sig men det gjorde inget. Efteråt pratade jag med min lillebror i telefon och gick och köpte solglasögon till mig själv i födelsedagspresent. Förtärde även dagens födelsedagstårta tillsammans med en lemonad på Orion <3.



På kvällen åkte jag och B till Taco Alto och åt så sjukt god MAT! Jag åt nachos igen. Älskar nachos så mycket!! Och att fylla år.


Jag fick förresten presenter också!! Det var så himla snällt! Jag kanske kan visa dem någon annan dag.Så himla fin dag överlag i alla fall! Varje dag borde vara någons födelsedag (Det är det ju i och för sig, men tänk vad kul om man alltid fick ha födelsedagskänsla)

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar