14 februari 2017

San Valentín

Hej alla hjärtisar som säker redan har full koll på vad det är för dag idag! Día de San Valentín såklart!!

Jag firade på massa olika sätt. T.ex. genom att:

1. Äta god lunch!!
2. Stå på terrassen och ge mig själv så mycket D-vitamin som möjligt mellan lektionerna!
3. Spontanfika Churros con chocolate med klassisar efter skolan!

ser ni hur krampaktigt jag håller i wrappen? Det är för att den var så himla god!! Med grönsaksbollar och hummus och avokado! Vinnande koncept!

Gav även mig själv lite presenter eftersom att en själv ändå är den viktigaste personen i ens liv. Fick ett par tofflor, så att jag slipper ha svarta fotsulor så fort jag vistas i lägenheten utan skor och två tröjor. Jag hade egentligen bara tänkt köpa en tröja, som jag kunde ha som lite värmande ytterplagg när jag ska gå ut och träna och det inte är t-shirtväder, men det råkade bli två. Den andra kan vara det dummaste impulsköp jag gjort. I toffelbutiken hade de hur som helst en avdelning med brutalt mjuka sov/myskläder och när jag la ögonen på denna var det något inuti mig som bara SKREK att jag skulle ha den? Varför vet jag inte, men rösten var allt för stark för att inte lyssnas på. Så nu sitter jag här i en tröja där det står "sssheep! I want to sleep." med ett jättestort får på. Jag älskar den fast det är ca det töntigaste jag någonsin sett.


Direkt när jag kom hem satte jag även min andra tröja i bruk och tog mig en liten vuelta med löpskorna på! Mycket kul!



Nu har jag krypt ned i sängen och önskar att jag hade köpt choklad när jag ändå var ute och shoppade! Men jag klarar mig nog utan det ändå, med tanke på att jag hällde i mig en hel kopp chokladsås idag (det blev rätt mycket över när churrosarna väl var slut, men såsen var ju god för sig själv också!)

MYCKET KÄRLEK OCH KRAMAR till er där hemma idag! Jag saknar er och tänker på er mycket!

Taco hej :)


2 kommentarer:

  1. Detsamma till dig. Kramar i massor, pussar får nån annan ge.
    F

    SvaraRadera
  2. Puss puss och massor med kramar!!
    I love you!
    /MP

    SvaraRadera