21 februari 2017

Este fin de semana he hecho esto

!Hola!

Obs! att jag använder rubriken till att öva på viktiga skolgrejer! Pretérito perfecto sí sí!

Idag är jag orimligt trött. Efter skolan har jag i princip legat i sängen och ätit kex med jordnötssmör på och inte gjort något vettigt. Ändå ok att ha sådana dagar, som sagt.

Helgen var lite mer produktiv. Inte mycket, men lite. Här kommer bilder från de senaste dagarna!

I lördags åkte jag, My, Linnéa, Klara och Mys roommates till Badalona och hängde på stranden.



I söndags gjorde jag mysfrukost. Har alltså hittat en juicepress i el lägenhet och inhandlat apelsiner, så nu dricker jag färskpressat varje morgon och det är verkligen en DREAM COME TRUE! Kanske en av de bästa grejerna som hänt i Barcelona - nej förresten - i LIVET!




På söndag kväll var jag också och åt montaditos med klasskompisar! Tog inga bilder men värt att nämnas p.g.a. så himla mysigt!

Sen har solen kommit på allvar och vi sitter ute på terrassen så mycket vi kan! Igår hade vi vår studiegrupp där innan skolan och idag var det så fullt därute att vi fick sitta på golvet och äta lunch! Picknickkänslan var sann.





Här är även en bild från trapphuset i skolan, för det är fint!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar