23 februari 2017

Bunkers och bubblor i själen

Gårdagen fyllde hela min själ med bubblor! Det liksom spratt i mig nästan hela onsdagen för att det var så härligt att leva! Jag, My, Ellen, Lina, Minna och Sara hade en egen liten Clase en Vivo och tog oss upp till Bunkers i Gracia. Det gjorde mig glad för att:

  1. Så mycket grönt gräs och gröna träd och mysig skog!
  2. (lite relaterat) Det doftade så mycket sommar! Blommor och sol och klorofyll i hela näsan! Mitt hjärta svällde nästan fyra storlekar varje gång jag andades in!
  3. Utsikten, som var helt otrolig!
  4. Solen som värmde oss hela dagen!
  5. Picknick! Jag åt sallad med jordgubbar och drack hempressad apelsinjuice med kokosvatten i! Sedan delade vi på jordgubbar och nutella, choklad och annat gott!

Helt enkelt en pangdag! 


Det var som sagt väldigt varmt, så på vägen upp fick vi ta pausitas.


Då vi passade på att titta extra på utsikten!


Och titta på fåglar!




På toppen åt vi och läste dagens horoskop, som vi alltid gör numera! När solen började gå ner kände vi att det var dags att följa dennes exempel och så började vi också traska hemåt igen.






























Bra onsdag!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar