16 februari 2017

En till ypperlig torsdag med ett bra ansikte och en bra bok

Halloj!

Det märks att jag har kommit in i det här med bloggrytmen. Jag liksom tänker blogginlägg när jag gör saker om dagarna nu. Det är därför jag uppdaterar så flitigt. Hoppas ni gillart!

Idag är det torsdag! Det är både bästa och sämsta skoldagen. Bästa för att jag tycker att fonetik och uttal är det absolut roligaste vi har på schemat, men sämsta för att vi går i skolan mellan 14 och 18.30 och dessutom har en knasig håltimme mitt i. Dagen blir så skev när skolan börjar så sent tycker jag? Det är så svårt att komma igång med något på morgonen. Imorse var dock en väldigt trevlig morgon! Jag vaknade, gjorde lite yoga tillsammans med någon youtubekvinna, åt gröt och kände mig söt (för att jag inbillade mig att jag kanske fått lite färg på nosen?) (förresten rim totally unintentional). Så det fanns inte mycket annat att göra än att ta massa selfies för att verkligen omfamna den självbilden!

 


Hur som helst! Nu är det kväll. Jag såg klart Gilmore Girls för ett par dagar sedan och tills jag valt vilken serie jag ska förkovra mig i härnäst (med krav på spansk dialog) har jag bestämt mig för att ta tag i detta lilla projekt! Spansk bokläsning!





























Barnböcker då visserligen, men det är nog precis lagom för mig!

Hasta luego amig@s!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar