10 maj 2014

Don't go outside, kids. It's dangerous.



Men nu är det slut på solbrännor. Tracksäsongen är över och jag kommer inte längre behöva vistas ute i solen två timmar varje eftermiddag. Sista tävlingen, som var igår, gick inte så bra. Jag var lite besviken på mig själv ett tag, men det har gått över nu. Har ju haft en kul vår med träningar och allt.

Vad mer har hänt? 

Jo, förra veckan blev jag kallad till kontoret. Skitskraj var jag för att jag hade gjort någonting fel och hamnat i trubbel, men när jag kom dit fick jag ett papper.



"Ursäkta mig" sa jag då. "Det här stämmer ju inte. Jag har bara gått här i ett år."

Kvinnan som gav mig lappen var lite förvirrad och sa att jag behövde ta emot medaljen ändå. "Well...This is what you're getting a medal for, so congratulations." sa hon. Jag var inte så nöjd med det svaret och dagen efter gick jag tillbaka för att försöka få tag på rektorn eller någon annan högt uppsatt person. Inte kunde jag ta emot ett pris för något jag inte åstadkommit. 

Hittade inte rektorn, men lyckades klara upp det med hon som gett mig pappret dagen innan. Däremot var Ms. Albert där och hon försökte tvinga mig att ta emot ett pris ändå. 

Det slutade med att hon smugglade ut en medalj till mig som jag blev tilldelad under engelsklektionen igår.


Annars har det varit en vanlig skolvecka. Idag var min sista fredag i amerikansk skola eftersom jag kommer befinna mig på väg hem från Disneyland nästa vecka. 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar