9 maj 2014

Söndag, Sandra ❤ Santa Cruz

Lördagen var inte särskilt speciell, så den får inget eget inlägg. Vi åkte till köpcentret igen och jag hittade äntligen en bikini. Tur det, för på söndagen bar det av till stranden.

Fick ju en resa till Santa Cruz i födelsedagspresent av Majas familj, så tidigt i söndags morse tog vi vårt pick och pack och körde de lite dryga två timmarna dit.

Åkte massa karuseller och mådde så himla illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, usch. Men sen tog jag ett kallt dopp i havet och då kände jag mig lite bättre. Låg jag i sanden och försökte eliminera min utomordentligt överfula bränna, men det gick inte alls. Ser fortfarande ut som ett himla miffo. Oh well.

Hade en så himla bra dag i alla fall. Jag och Maja och Lucia är alla vana vid att ha hav eller vattenmassor ganska nära oss, och det enda vatten som finns i Modesto är smutsbruna kanaler, så vi var överlyckliga när vi fick slänga oss i Stilla Havet, trots att det var lite kyligt.

Här är lite bilder. Kul kult.



Måste bara påpeka mitt eminenta strandhår. Surfbabe-Sandra.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar