11 maj 2014

Like A Phoenix!

Har varit hemma hela dagen, haft ena ögat på datorn där Eurovision gick av stapeln och andra ögat på mitt K2 av kläder och Kebnekaise av plastpåsar (???? vet ej varför jag hade sparat så många ????)

Med andra ord har jag försökt få någon sorts ordning på mina grejer och börjat försöka packa lite. Eller se vad som ska med i min resväska och vad jag ska tvinga på min familj när de kommer hit om 10 dagar. Det var ingen lätt uppgift och jag har ett skåp som återstår att städas. Mardrömsskåpet där jag har tryckt in allt ovettigt som jag inte vetat vad jag ska göra av under ett helt år. Är lite rädd för att öppna det.

Just nu äter jag lördagsgodis i form av Ring Pop som ser ut som De Vises Sten. Ska bli fett gammal.

Taco hej :)




(+ alltid när jag tar webcam-bilder nuförtiden blir det mycket sämre kvalitet så fort jag laddar upp dem. Blir helt less.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar