29 april 2014

Grattis Bloggish

Jag har gjort en fasansfull upptäckt! Min bloggs ettårsdag var för tre dagar sedan och jag missade den.

Kan ni tänka er att det var ett år sedan jag var iväg på Preparation Weekend och träffade massa andra utbytisar och inte ens visste vart jag skulle än? Det är coolt tycker jag.

Såhär beskrev jag mig själv för ett år sedan.

Jag heter Sandra och är som sagt 17 år gammal. Det motsvarar ungefär 119 hundår för en som undrar. Jag är både drottning och prinsessa i färgglada-kjolar-och-rosetter-i-håret-landet och där sitter jag mest inlåst på mitt slott och tittar på TV-serier, läser böcker och dricker te som jag kan hämta direkt ur floden utanför (för floderna i mitt land är fyllda med te. Självfallet). 


Till att börja med kan vi ju konstatera att jag var en huge dork för ett år sedan som försökte vara rolig och orginell. På den fronten har inte så mycket förändrats. Försöker och misslyckas fortfarande dagligen med att vara rolig och orginell.

Annars är den största skillnaden nog att jag har fyllt 18. Jag gillar fortfarande te, har utökat min samling färgglada kjolar och rosetter och tittar ganska mycket på TV-serier fortfarande.

Men jag har nog förändrats som person ganska mycket. Tror jag.


Såhär såg jag ut (I mars, men det var första bilden jag la ut här). Har i alla fall blivit bättre på eyelinervingar, och jag tror mellanrummet mellan mina framtänder har krympt ännu mer.

Förlåt för att jag alltid blir så sentimental och nostalgisk här. Acceptera mig för den jag är!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar