30 april 2014

Kaliforniasolens förbannelse

Hej hej, här sitter jag och svettas. Just nu har vi nog varmaste veckan på hela året och jag tror att jag kommer smälta till en pöl inom en snar framtid.

Är kissnödig hela tiden för när det är varmt ska man dricka mycket och det leder i sin tur till frekventa toalettbesök.

Dessutom har jag ju, som jag nämnt tidigare, en mycket charmig bränna. Den vill jag som blek nordbo förstås skryta så mycket som möjligt med. Så här är en bild.


Imorgon ska det bli typ 93 grader, celcius ca 34, och vi ska ha track meet. Är medveten om att man inte ska klaga på det man har, så jag passar på att be om ursäkt i förväg för alla gånger jag kommer yttra orden "It's too hot, I'm gonna die." imorgon och om jag har upprört er med min otacksamhet till varmt väder.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar