12 mars 2014

Hyperbole is my favorite literary device, I use it like 456 times a day.

Jag har ägnat hela den här kvällen åt att försöka komma på ett bra senior quote som de kan sätta under mitt namn i yearbooken. Det är väldigt svårt att hitta på något som man ska bli dömd för i resten av sitt liv. Först tänkte jag använde den i rubriken, men sen bestämde jag mig för att leta lite mer.


Jag kom fram till att det nog inte blir bättre än: "I'm so hip, I'm practically pelvis."

1) för att jag inte orkade leta något mer och
2) för att jag trivs bäst med ordvitsar.

Om ni har något bättre förslag eller tycker att jag tagit helt fel beslut: var vänligen meddela mig innan imorgon bitti.

Sen skulle man också fylla i "senior superlatives" eller helt enkelt vem man tycker passar bäst i olika kateorier så som "best eyes" eller " most likely to become a billionaire" eller "Selfie King and Queen".

Jag har lämnat nästan alla de tomma då jag inte har så mycket kunskap om alla seniors på skolan. No soy un social lion liksom.

Nu har jag stannat uppe alldeles för länge för en som har sitt första track meet någonsin imorgon.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar