13 mars 2014

Hoppa högt och hoppa långt

Säsongens (och mitt livs) första track meet gick helt klart okej. Jag kanske inte gjorde prestationer värda några bragdguld, men eftersom det var min första tävling ever hade jag i princip inga krav på mig själv och kunde därmed inte få prestationsångest och bli besviken.

För er som missat det bestämde jag mig för att inte göra några kastgrenar och håller nu enbart på med hoppsporter. Längdhoppet blev någonstans runt 3.50 och höjdhoppet typ 1.35. Men nu an jag ju bara bli bättre.

Efter att jag avslutat mina två event var jag dock tvungen att vänta på att Alicia skulle bli klar med sina löpgrenar. Det blev cirka tre timmars väntande i solen. Hej shortsbränna.




Taco hej :)

2 kommentarer:

  1. Superbra! Det är ju högre än både pappa och farfar har hoppat. Fast farfar hoppade ju stavhopp...

    /GF

    SvaraRadera