14 mars 2014

3.14

Idag är det pi-dagen, eller pie-dagen om man vill. Jag åt tyvärr ingen paj, vilket var lite synd eftersom att jag gjort tradition av det de senaste två åren. Men eftersom att Maja fyller år imorgon hade Holly bakat brownies till henne. Så jag åt dem och låtsades att det var paj.



Idag är det också min namnsdag, fast det hade jag till och med glömt själv, så så viktigt var det ju inte. Fick däremot en present i brevlådan av mormor (tack så mycket) och jag funderar på om jag ska vänta med att öppna den tills min födelsedag eller öppna den idag som namnsdagspresent.

Hur som haver vet jag redan var som finns där i, för det fungerar ju så fint i tullen att man måste skriva på paketen vad de innehåller. Inte så mycket överraskning där helt enkelt.


Taco hej :)

1 kommentar:

  1. haha. grattis på namnstaden Sandra. kram Kusin Alice

    SvaraRadera