10 mars 2014

Fredag Lördag Söndag.

I fredags var en väldigt emotionell dag. Först hade vi ju låtsasbegravning i skolan och jag satt och småsnyftade mest hela tiden tills jag gav upp och bara grät.

 Men sedan blev dagen bara bättre och bättre och jag var på kalashumör när vi åkte iväg till Turlock på eftermiddagen för att titta på det första racet för säsongen.


Det gick helt okej för Downey och vädret var helt fantastiskt. Så jag klagade inte.


Star Wars tema var det också, så det gick runte en liten Jabba bland alla människor.
Vi kom hem vid kvart i nio och jag tryckte i mig en efterlängtad Subway-macka och föll pladask i sängen.

Lördagen ägnade jag åt diverse skypesamtal och idag har jag varit i kyrkan och hemma hos Luci en stund. 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar