23 mars 2014

Födelsedagskalas

Som sagt hade jag en väldigt bra födelsedag i torsdags. I skolan fick jag Brownies av Holly och sedan åt vi cupcakes som Marissa hade med sig till lunch. Ingen träning då frosh/soph var iväg på tävling och jag stannade och hjälpte till med det sista kulissbyggandet till West side Story en stund innan vi for hem.

På kvällen åkte vi till Fuddruckers. Det skulle vara lite överraskning tror jag, men jag visste redan om det. Det gjorde inget.

De har de så fiffigt där att man beställer en hamburgare och sen får man välja själv vad för gosaker man vill tjoffa på den.

Min var så god.
Och  sen drack jag god milkshake.
Och fick en fin tårta.


Vårt lilla sällskap (eller ja inte så litet kanske, hela Anettes familj, hela Majas och Taylors familj, och Lucia, Brenda och Homer var där) hade ett litet reserverat rum längst bak i restaurangen. där var det Svampbob på TV, och det kändes bra. Soma tt jag inte behövde vara vuxen bara för att jag blev vuxen liksom.


Jag fick mycket fina presenter. Godis, lotion och en utflykt till Santa Cruz med Majas och Taylors familj. Hurra!

Sen åkte ja hem med födelsedagsduken som mantel.

Och det var dagen jag blev myndig. 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar