21 mars 2014

18 år och Skitmätt.

Då har jag alltså lämnat livet som ett armt litet barn bakom mig och trätt in i vuxenvärlden denna ljuvliga torsdag. Känner mig inte ett dugg äldre, vilket inte är så knäppt kanske, för jag är ju bara en dag äldre än vad jag var igår. Sanningen är dock att jag räknas som äldre nu. Nu måste jag börja säga att jag är 18 när folk frågar hur gammal jag är. 18 himla år. Hur konstigt låter inte det?

Hur min födelsedag har varit ska jag tala om en annan dag,. för just nu är jag supertrött och så mätt att jag bokstavligt talat har fått ryggsmärtor. Hoppas i alla fall att det beror på att jag ätit för mycket och inte att det är ett ålderstecken.
'
Och well. Lite birthdaycam-bilder som får beskriva  hur jag känner mig i skrivande stund.

Ballongglad.

Tårtmätt.


JAG ÄR 18 ÅR OH MY STARS HUR HÄNDE DET?!

Taco hej :)

2 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra på din födelsedag Sandra! Ingrid och Suhne

    SvaraRadera
  2. grattis!!!!!!!!!! kram Kusin alice

    SvaraRadera