24 mars 2014

Och det var ännu en helg

Anledningen till att bloggen har stått tom hela helgen är faktiskt inte för att jag haft brist på saker att skriva om. Nä, för en gångs skull har det varit för att jag har gjort så mycket!

I fredags fick jag äntligen, äntligen se West Side Story som jag har väntat på och peppat till hur länge som helst. Helt crazy bananas hur många talangfulla människor vi har på min skola. Jag vill krama varenda en av dem. 

Efter musikalen sov jag hemma hos Luci och vaknade ett par gånger med diverse musikallåtar på hjärnan (de är fortfarande där...). På lördagen åkte vi med Maja och Taylor till köpcentret där vi spenderade hela dagen.

Idag har jag inte gjort så mycket. Läst lite, tittat på Sagan om Ringen (som tog typ halva dagen kändes det som, seriöst). Just nu äter jag Mac and Cheese om det var någon som undrade det.

Ny vecka imorgon och jag har bestämt mig för att jag ska vara lika glad och taggad som jag var den här veckan. Blir roligare då.

En bild från musikalen från Paul "hela skolans dröm" Jacksons instagram.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar