5 februari 2014

Om vad som helst.


  • Igår upplevde jag mitt första High School-bråk. Nej, ingenting att oroa sig över. Det var inte jag som slogs, men två andra elever började svinga knytnävar utanför kafeterian. Jag gick inte ens dit för att titta på, åt min lunch bara. Alla här är dramaqueens och det får man försöka vänja sig vid.
  • Drömde om filmjölk för någon natt sedan. Jag minns inte precis vad som hände men jag minns att jag åt den och att det var gott och att jag var glad.
  • Vädret kan inte bestämma sig. Ibland är det kallt, ibland är det varmt. Ibland går jag barbent och ibland fryser jag i min jeansjacka. Vissa träd har fortfarande bruna löv som väntar på att trilla av, andra står i full himla blom. Det står påskliljor i rabatter och jag glömmer bort att det är februari hela tiden. 
Ett par till från förra fredagen. 

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. Asså Sandra! Vad e oddsen att jag härom natten också drömde om filmjölk, Vem gör ens det?

    SvaraRadera