6 februari 2014

Tvillinghjärna


Om man är en trogen följare av den här bloggen har man nog inte missat att jag spenderar ganska mycket tid med Lucia. Italienskan och jag är i princip inte ifrån varandra mer än ett par timmar åt gången. Vi kan prata om det mesta och det finns ingen här som jag litar så mycket på som henne. Av någon knäpp anledning har hon alltid det jag behöver i väska. Häromdagen var jag sugen på en apelsin och då hade hon en som hon inte velat äta till lunch och i måndags hade jag glömt T-shirt till träningen. Gissa vem som hade packat två?

 Det är svårt att tänka sig hur det hade varit här om inte hon hade varit med mig.

Resultatet av att vi umgås så mycket är att vi har lärt känna varandra ganksa bra. Idag gick det så långt att jag faktiskt påbörjade en mening och hon avslutade den. Bara sådär. 

Tycker mycket om henne och jag tyckte det var dags att hon fick ett inlägg tilldelat sig.

 Det kommer bli knäppt att flytta ifrån varandra.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar