3 februari 2014

Vecka fyra.

Förutom att det var homecoming har det varit en rätt händelserik vecka.

1. Regnet kom äntligen. Efter flera veckor av torka, torka och torka.
2. I onsdags hörde jag någon nämna ett spel vid namn Flappy Bird. I torsdags var det det enda folk pratade om.
3. Super Bowl var idag. Jag tittade alla fyra timmar och det var faktiskt ganska kul. Jag borde av princip ha hejat på Broncos eftersom Seahawks slog ut 49ers, men jag ville gärna heja på Seahaws ändå och det gjorde jag rätt i för de dominerade gasnka rejält.
Min #superbowl med chips i.

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. kommer det "äntligen" regn !? här borta i Sverige är regn typ det jobbigaste som kan hända! Men det är väl bra att se på det ur den positiva vinkeln. haha. det verkar som att du har det bra där borta i USA.
    Kram från din kusin Alice

    SvaraRadera