31 augusti 2013

Cheerleaderarmbågar och så kallad bloggtorka

Tjohej.

För tillfället har jag inte så mycket intressant att skriva om, men jag vill ändå titta in och höra av mig. Bara för er skull.

Jag är på bra humör. Pratar mer och mer med flickorna i laget för var dag som går. Imorgon har vi turnering hela dagen. Jag är lite nervös förstås, men jag behöver nog inte spela så himla mycket eftersom jag är sämst i laget (todde då aldrig att jag skulle vara glad över att vara dålig på något).

Idag var en sån dag när det kändes som att jag var med i Glee ungefär. Alla cheerleaders hade på sig sina uniformer och gick omkring och såg söta ut. (Imorgon har fotbollslaget sin första match.)(Luci tyckte om det mest av alla. Hon var helt till sig över deras "hair bows" eller "elbows" som hon råkade säga en gång. Jag var förvirrad.)

Det kändes så Amerikanskt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Nu har vi långhelg och det är så himla skönt. Fast jag vet inte riktigt vad labor day är för något...

Bäst att googla...








Där ser man.

Likt en äkta bloggerska ska jag nu be er om att komma med tips på vad jag kan blogga om nästa gång jag inte har något att blogga om. Är det något ni verkligen går och undrar över eller bara vill se, fråga på.

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. Hej hej, jag vill se mer bilder från huset du bor i. En liten rundvandring inne och ute.
    Och så vill jag höra mer om hur en dag ser ut när det gäller maten; vad du äter till frukost, lunch och middag en normal dag/vecka.
    ~M~

    SvaraRadera