1 september 2013

Get your hands off your boobs and play!

Igår spelade jag volleyboll på riktigt. Eller ja, precis som förutspått spelade jag inte så himla mycket, men jag hade kul ändå.

Mellan åtta och fem var vi på Johansen High och spelade match efter match mot andra skolor, som lite uppvärmining innan säsongen drar igång på riktigt. Jag hörde att vi kom trea, vilket enligt min åsikt inte alls är så pjåkigt.

Här är jag när jag är fruktansvärt häftig. Våra matchtröjor är långärmade och det är ungefär den sämsta idén någonsin.

Efter att vi spelat vår sista match var jag supertrött, men dagen var inte slut än. vi skulle nämnligen åka och titta på Downeys första fotbollsmatch för säsongen (och min första fotbollsmatch i livet.) Det var en upplevelse i sig och därför ska den få ett eget inlägg llite senare.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar