30 juli 2013

Vem är den där Alicia egentligen?



Nej... Faktiskt inte. (men jag har världens bästa humor)

On a more serious note: Här får ni en lista så att ni kan hålla koll på vem som är vem här borta. Lite name dropping.
Det är inte så svårt egentligen.

(btw: ingen av dem är en känd amerikansk girl on fire...)

La familia:

Maria  Mamma
Antoni - Padre
Alicia [alisia] - Systra mi
Christian (Chris) - Lillebror.
Oreo - Hunden nr 1. Chiuaua som slickar på allt hela tiden until the end of time.
Petunia - Hunden nr 2. Pudelmix som jag är rätt säker på är lesbisk.

Andra utbytesstudenter som bor här i området:

Lucia [luchía] - Italien
Maja - Tyskland
Martine - Norge
Julia - Tyskland
Rocio [roSio](läsp-S) - Spanien

Övriga

Tenaya [ingen vet hur man uttalar hennes namn]- Min lokala områdesrepresentant samt Martines värdmamma.
Brenda - Lucis värdmamma och en av Marias närmsta vänner
Anette - En annan av Marias närmsta vänner. Den av Marias närmsta vänner som har en pool.

Tror det var allt en så länge. Jag bygger på listan varsom jag träffar fler människor.

Förhoppningsvis kan ni nu läsa min blogg och veta vilka alla är + uttala namnen rätt.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar