29 juli 2013

Johns otroliga pizza





Idag efter kyrkan åkte vi till John's Incredible Pizza, vilket innebar all you can eat italiensk buffét med pizza och pasta plus en massa efterrätter och glass och dricka. I was in heaven. (Ja pappa, idag åt jag lite för mycket.) Provade något nytt idag också (duktig EF-studen japp.) Åt jordnötssmörspizza. Det var intressant...

John's erbjöd inte endast mat i överflöd utan även en massa skojigheter som bumper cars, karuseller (som jag avstod från för att jag inte kan göra cirka något utan att bli åksjuk.) och massa spelautomater.

Jag, Alicia och Lucicuci (som hon kallas nu för tiden.) Vann ascoola extentions och jag vill ha på mig dem typ hela tiden.


Fabulous is a full time job, you know.

Okej

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar