20 april 2017

Tre dagar med en en tjej som heter Alice

Hola a todos! Det var ett rejält bra tag sedan, men nu är jag tillbaka. Jag har ju haft ett påsklov som varit dunderkul och nu är jag tillbaka i skolan, vilket är minst lika kul faktiskt.

När jag senast skrev väntade jag ju besök. Alice kom sent på tisdagskvällen och sen spenderade vi de följande tre dagarna med att göra allt som är kul.

Exempel på allt som är kul:

- Äta frukost på Brunch & Cake (Två gånger till och med, eftersom A inte kunde släppa kycklingmackan hon beställt på måndagen) och på Flax and Kale (en gång)





- Ta tupplurar

- Åka buss upp till bunkers och titta på utsikten i solnedgångsljus






- Hänga på stranden i Badalona med My och Ellen




- Titta på serier tillsammans

- Turista vid La Sagrada Familia och titta på båtar i hamnen

- Tatuera sig (för As del alltså)



- Äta tapas!

Med andra ord var det en ypperligt trevlig och precis lagom intensiv halv-vecka. Lyxigt med en bästa kompis på besök ändå! <3

Hon åkte tillbaka tidigt på lördagmmorgonen och jag gick hem och fortsatte sova en stund för att vara så redo som möjligt för kvällens aktivitet: Påskmiddag! Men det är något för ett annat inlägg!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar