4 april 2017

En helg med en kille som heter Carl

I onsdags kväll landade som sagt en kille vid namn Carl i Barcelona. Jag satt och drack te och läste en bok i ankomsthallen. Tittade upp mot dörrarna var tredje sekund för att inte missa honom.

Det gjorde jag visserligen ändå, men det skapade inga problem. Han hittade mig först :)

Tyvärr blev inte helgen riktigt som jag hade planerat. Vi båda (mest jag) kände oss ganska krassliga och det har dessutom regnat en hel del. Därför har mycket tid gått åt till att sova. Vi har sovit flera timmar om dagen faktiskt, fast staden utanför fönstret stått och varit lika vacker och upptäcksbar som alltid. Det gör kanske inte så mycket i och för sig, vi har ju ändå fått vara i varandras sällskap för en gångs skull. 

All tid har vi dock inte sovit bort. Vi har hunnit med annat också. Bra och goda frukostar till exempel:


Och mycket promenerande. Här var vi på väg till stranden för att äta middag. Det började regna då också.


Som ni märker har jag också brist på bilder, men det här var helgen i stora drag i alla fall.

Idag känner jag mig fortfarande sjuk och är hemma från skolan. Ikväll ska jag träffa min MAMMA som kommer i eftermiddag. Besöken står som spön i backen nu, men det klagar jag inte på.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar