5 april 2014

Världsherravälde Nästa!

Då var dagen D här. Eller ska jag kanske säga dagen P.

Prom woooooooppp!

 Vi startade med förberedelserna igår och just nu smattrar jag på tangentborddet med nymanikerade naglar. Naglar som får mig att känna det som att jag borde ha någon sags maktposition, bossa runt och tvinga människor att hämta kaffe åt mig medan jag trummar mot bordet på ett "skynda innan jag hugger huvudet av dig"-vis.



Förutom det tre timmar långa besöket på Asia Nails (där det i princip bara jobbade tre asiater och resten hispanics) genomgick jag också ögonbrynstrådning, eller var det kanske tortyr? Nu ser mina ögonbryn i alla fall fett fab ut, men jag känner mig lite som Katniss efter att hon fick sina ögonbryn fixade. Naken liksom. Ingenting som kittlas när jag rynkar pannan.

Hade ju kunnat visa en bild på det också, men det syns inget vidare.

Nu ska vi snart iväg och fortsätta med förberedelseran. Hår och smink. Det är typ top-model status på mitt liv idag.

Taco hej :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar