17 april 2014

Mellan Knäckebröd och Höjdhoppsbravader

Igår var det tisdag den 15e also known as fullspäckad dag. Skola, träning, yearbookjobb, konsert, In N' Out. Jag kom hem vid halv 11 och dog.

Idag var det onsdag och jag skrev ett A på ett matteprov, slog mitt personbästa i höjdhopp två gånger under vårt meet (hoppar 1.47 nu. Det trodde jag aldrig) och var utklädd till hippie. Vi har dress-up week igen och det är som vanligt helkul.

Nu är det bara en dag kvar till Spring Break och det kunde inte komma mer lägligt. 

Taco hej :)

Igår var det International Day (man skulle alltså klä ut sig i kläder från något annat land). Jag klädde mig häpnadsväckande nog som Sverige och jag representerade fosterlandet så väl att jag tror dalahästen i Ms. Alberts klassrum fällde en patriotisk tår.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar