18 april 2014

Cut Thursday eller Pink Thursday?

Ms. Albert har överträffat sig själv i makalöshet ännu en gång. Idag var det inte dalahästen som nästan fällde en tår i engelskaklassrummet, det var jag. Kunde inte göra annat när hon gav mig svenska godsaker utan anledning.

Jag kan inte ens formulera ord för hur tacksam jag är gentemot henne. Hon gör definitivt livet lite lättare.

När jag tänker efter har idag varit lite som julafton med alla presenter jag fått. Inte bara massa mat, utan två T-shirtar lyckades jag plocka med mig hem. En från Yearbook och en för att jag hade ett associate student body-kort. Så himla najs.


Och så har vi äntligen påsklov. Så oerhört efterlängtat det varit. Idag hade vi prov på Macbeth och det var lite Macdeath, men vi börjar bli ganska klara med allt i alla ämnen fast det är nästan en månad tills vi slutar. Inte så mycket kvar ändå.

Oh well. Nu ska jag njuta lite till av min ledighet. Glad skärtorsdag! (Eller Maundy Thursday)

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. Va gullig hon är. Dags att börja äta kaviar igen? Bara därför att?
    ~M~

    SvaraRadera