2 april 2014

How Can I Control My Life When I Can't Even Control My Hair?: En självbiografi

Prom är om 5 ynka dagar och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ta mig till med mitt hår. Letar typ frenetisk på pinterest och tumblr och instagram. Ja, jag skapade ett pinterest-konto med den enda avsikten att leta efter frisyrtips. Jösses.

Kan inte bestämma mig om jag vill ha det upp eller ner, hit eller dit. Behöver klippa mig också, the wild ball of rufs is getting slitet at the tops. Det märks extra mycket när det är regnigt och jag ser ut såhär varje eftermiddag.


Idag till exempel. Det regnade cirka 22 000 mm vatten under träningen och när jag kom hem var jag

  1. Svinkall då jag suttit ute iförd genomvåt T-shirt och väntat på att Alicia och Lucia skulle komma tillbaka från sin löprunda.
  2. Ett penntroll.
  3. Hungrig.

Då hade jag inte bara problem att kontrollera mitt hår utan också mitt sötsug.

#sandrashealthyfitnesslife.

Jovars. Man är väl Amerikan.
(Jag höll nästan på att skriva en är väl Amerikan, men jag stör mig så in i norden på när folk gör det att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag vet inte ens varför. Eh. Tycker det är så fult bara. Varifrån kom det, liksom? När byttes man mot en? Vad är syftet? Kan någon berätta?)

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. Hollywood utsläppt med stora lockar och glansig look. Ingen bulle på knoppen!

    SvaraRadera