26 februari 2014

Nya fotpåsar och annat kul.


  • Det är stekhett ute, men imorgon ska det regna. Jag har fått en strumpbränna och en shortsbränna och lite nya fräknar. 
  • Har äntligen införskaffat balklänning och den kommer att anlända om cirka två veckor, jag planerar dessutom att köpa högklackade skor och strunta i att jag redan är längre än alla och bli ännu längre.


Låt mig se, vad mer jag kan prata om?


  •  I helgen ska jag springa något sorts neonlopp med Martine och jag har ingen aning om vad det innebär, men det blir kul tror jag. Bestämde mig för att jag ska börja säga ja oftare och göra mer kul grejer.
  • Idag hoppade jag höjdhopp och det var faktiskt väldigt skoj.
  • Jag har köpt nya strumpor för alla mina är typ spårlöst försvunna.



Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar