13 februari 2014

Home away from home

Nu har vi bort hos Anette i två dagar. Hos Anette finns:


  • Tillräckligt mycket mat för att ge föda åt ett mindre land. Man får dessutom ta för sig av den hur man bäst vill och man kan göra kickass amazing luncher.
  • Mycket folk som ger trevligt sällskap. Mer folk= kalasigare stämning. Speciellt på morgonen då vi vanligtvis är fyra stycken zombies som knappt pratar med varandra. Hos Anette är det mer liv i luckan.

Hos Anette finns också min bästa minihomie som lär mig att räkna och sådant bra. Han bidrar ganska mycket till den tidigare nämnda livligheten.

Det var trevligt att byta miljö lite, men det är ack så skönt att komma hem igen. För här finns min säng och inte en lädersoffa i vilken jag spenderat halva nätterna i jakt på en bekväm sovställning. Nä, den är jag glad att jag slipper.

Nu väntar matteläxan och sen lär jag väl gå och lägga mig vid åtta för att ta igen förlorde lädersoffetimmar. 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar