9 februari 2014

Fel i tiden


Jag och Alicia skulle gå på dansuppvisning på det lokala colleget med hennes vän Josh, men när vi kom dit var allt helt nedsläckt och inte en själ fanns på plats. Det visade sig att vi hade tittat på fel år i kalendern på hemsidan, så datumet stämde inte och det var bara att åka hem igen.

Tyckte det var dumt att slösa bort en fullkomligt acceptabel sminkning som jag ändå lagt ner typ två minuter på. Så jag tog lite skamlösa bilder på mig själv i badrummet.

Annars har den här lördagen ägnats åt löpträning, som jag börjar bli mycket bättrer på (den här veckan har jag sprungit 35.2 km sammanlagt), Just Dance, som är äckligt kul om man går in för det samt hinnkvis med te för att inte ha ont i halsen.

Så fick jag brev från EF också.


Nu är det ju visserligen ett tag sedan jag hittade min plånbok, så ett nytt försäkringskort var inte längre behövligt. Men jag blev himla glad. Tycker det är gulligt att de skrev ett litet personligt kort till mig liksom.

Imorgon ska jag till kyrkan och sedan ska vi nog springa mer om jag intehar ont i halsen.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar