31 december 2013

Jag hade inget att skriva om.

Idag har det varit den näst sista dagen på 2013 och jag svär att åren går snabbare ju äldre man blir. Tror jag läste någonstans att det faktiskt är sant, eftersom att ju äldre man blir, desto mindre tid tar året proportioneligt mot vad du levat. Alltså blir åren kortare i jämförelse... Jag vet inte...

Idag har jag sprungit och haft ont i höften och det är allt som har hänt.

Nu ska jag lägga upp en bild från varje månad av 2013 bara för skojs skull. Imrogon ska jag göra en annan nyårslista. Listor är ju kul!

I januari fick jag och Jacob coola anorakar och kallade oss själva för ano-rackarna.

I februari firade jag Alla Hjärtans Dag på Kinamuren


I mars fyllde jag 17.

I april klippte jag håret och kände mig som en i Bröderna Lejonhjärta.

I maj planterade jag blommor.

I juni var jag i Spanien med dessa skönheter.

I juli packade jag som bara den inför flytten till Amerikat.

I augusti var jag på min första riktiga fotbolsmatch.

Drog en Abba-pose med syrris i september.


Var på Bonfire i oktober

I november åt jag för mycket Thanksgivingmat

Och I december såg jag ett stort glas mjölk i en trädgård.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar