24 november 2013

Riddare vid Nätet

Minns ni Powderpuff? Den omvända fotbollsmatchen där tjejerna spelade och killarna var cheerleaders. I torsdags hade vi omvänd powderpuff, fast med volleyboll. Knights at The Net. Det finns inget killag för volleyboll på Downey, så vi bestämde oss för att ge dem en chans att spela den fantastiska sporten.

Jag missade precis alla träningstillfällen. Skulle egentligen vara tränare för seniorsen tillsammans med MacKenzie och Ida, men det blev inte så. Hoppade in som en pannkaka (eller något i den stilen) mitt under matchen och coachade laget trots att jag inte visste vad hälften av dem hette och de nog inte hade en aning om vem jag var. "Who's this crazy lady who think's she is ou coach?" tänkte de nog.

Jaja, jag hade himla kul i alla fall. Det blir så spännande när det är årskursrepuatition som står på spel. Som tur var vann vi.

(snodde bilden från Idas blogg. Hon, Casandra, Jag, Cece och MacKenzie. Senior-coaches)

Innan det hade vi Award Ceremony också. Coach Garcia sa lite fina ord om oss och vi fick godis och grejer. Nu är volleybollen verkligen totalt megaöver. Det är lite tråkigt att inte få hänga med tjejerna arje dag faktiskt.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar