25 november 2013

I am not here to make friends, I am here to watch the movie.

I fredags fick jag äntligen se Catching Fire. I över ett och ett halvt år har jag längtat och längtat, men nu har den äntligen kommit ut. Som grädde på moset var det också mitt första amerikanska biobesök. Och det behövde ju förevigas:

Amerikansk biosalong (+jag)
Amerikansk popcornpåse och amerikansk biobiljett.
Amerikanskt (+italienskt) biosällskap i amerikanska biostolar. 

Jag flyttade ifrån mitt amerikanska plus italienska biosällskap innan filmen började och satte mig lite högre upp tillsammans med Chris, Maria och Anthony. Man får ju sitta var man vill här! 

Filmen var för övrigt helt klart fab. Den var en av de bästa bok-film adaptioner jag någonsin sett och jag ville bara se den igen och igen.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar