28 november 2013

Okay by me in America (p.g.a. West Side Story)

Igår hade jag inte världens bästa dag, så istället för att blogga tittade jag på film och åt popcorn i sängen. Idag är det andra bullar. Kort dag, och ledig resten av veckan. Gick på musikalworkshop och försökte lära mig en danssomgickihundraåttioochsomjagheltklartkommerattramlaunder och lite sånger som man måste sjunga. Dessutom gick jag och hämtade min senior sweatshirt. Så nu har jag en till Downey-tröja till min samling.

Den är kanske inte det finaste jag äger och det ser lite ut som att det står sediors istället för seniors. Det är okej. Jag gillar den ändå.

(Pekar på mitt namn hejhej. Så många människor kommer jag att få vänta på på graduation innan de ropar upp mig...)
(Jag har också upptäckt att det finns 6 stycken Gomez och 5 stycken Gonzales. Crazy Bananas.)

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar