13 november 2013

Muy interesante


man måste vicka på huvudet när man tar bilder om man vill se ut som en smiley (:

Myser så som man kan när det är tisdag, alla läxor är gjorda och resten av familjen är sjuka. Jag har inget viktigt att berätta, så berättar om det oviktiga.

Försov mig imorse och fick skyndaskynda, snabbäta en mikrad våffla med sirap och åka till la escuela. Hade alla vanliga lektioner för här ändrar man aldrig sitt nedra schema. Antecknade, sjöng julsånger, läste, gjorde ingenting, åt lunch, gjorde ingenting, antecknade.

Alla mina syskon hade åkt hem från skolan efter första lektionen och jag skulle få skjuts hem av min IEC klockan 3.30. Hängde i biblioteket i en och en halv timme, gjorde läxor, och tittade på när Maja skapade en Power Point. Åkte hem. 

Förtärde en banan, satte på en tvätt, tittade på How I met Your Mother. Och här är vi nu!

Varsågod, jag hoppas att det var kul och intressant.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar