28 november 2013

Happy Thanksgiving


Nu är det Thanksgiving och då ska man uppmärksamma det man är tacksam för. Jag vill ju inte vara sämre än restan av nationen, så här är min lista:

Jag är tacksam för.
  • Mina vänner och min familj hemma som fortfarande är lika mycket där för mig trots att jag är ett världshav bort.
  • Att jag har kunnat åka hit och uppleva en helt ny kultur och att jag hade sådan tur som jag hade med placeringen. Det hade ju kunnat vara helt förfärligt, men det är det inte.
  • Att jag har hälsan i behåll och allt det där, ni vet, det som man måste ha med på listan.
  • Att pommes frittes finns.
Jag kom inte på något mer just nu. Kanske senare.

För er som inte firar thanksgiving, ha en bra torsdag. (FAST ERAN TORSDAG ÄR JU ÖVER.)

Jaja

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar