30 oktober 2013

Stay scooby.

Nu är snart volleybollsäsongen över. Igår hade vi vår näst sista hemmamatch och dessutom var det "Senior night", som betyder att laget tar farväl av sina seniors. Jag fick ballonger, godis och ett jättefint kort samt stå och vara awkward när laget pratade om mig. Sen fick jag faktiskt spela lite för en gång skulle och till råga på allt så vann vi!

Det var lyckat med andra ord.



Idag har vi vår sista hemmamatch och på tisdag den sista allt som allt. Det  känns lite sorgligt att det snart är över, men å andra sidan kommer jag få hur mycket tid som helst och det ska bli himla skönt.

Nu ska jag snart åka till skolan. Har ont i halsen som in i norden och försöker motarbeta att bli sjuk så gott det går genom att fullständigt ignorera det. Imorgon är det ju halloween och då måste jag vara frisk!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar