10 september 2013

You can't sit with us!

Idag har jag bytt ut mina linser, vilket innebär att ännu en månad snart har passerat. Det är sinnesjukt att jag redan varit här så länge, men ännu mer sinnesjukt att det fortfarande är typ åtta månader kvar.

Mindre varmt och soligt har det dock inte blivit. Faktum är att jag nog bara har upplevt två eller kanske tre mulna dagar här och det är helt sant. Jag ville bara säga det.

Jag har också haft min konversation med min IEC som jag måste ha varje månad. Hon sa åt mig att sluta äta lunch med de andra utbytesstudenterna och försöka swith it up a little, så idag swithcade vi upp det (med vi menar jag jag och de andra utbytesstudenterna) och satte oss vid ett annat bord. Jag fick inga nya vänner för det. Det enda som hände var att jag satte mig i något äckligt.

Med tanke på matplatser har jag gjort min egen cafeteriakarta á la Mean Girls. Såhär är det där vi äter lunch, varje dag.



Imorgon ska vi göra ett nytt försök att skaffa nya vänner. Hurra för det!

Taco hej :)






1 kommentar:

  1. Lol, it's exactly the same at my school with the cool people, seniors and juniors, and the mexicans in their own corner..
    Miss u Sandur.
    Empi

    SvaraRadera