22 september 2013

badiaah DANCING IN SEPTEMBER!







21a september är min mammas favoritdag för då kan hon spela den här låten så högt hon vill och sjunga med. Hon har på facebook till och med gått så långt som att uttala sig om att det är den bästa dagen på hela året. Idag är jag redo att hålla med henne.

Varför?

  1. Jag var på körkalas (Det har jag ju redan berättat om.)
  2. Det var inte skitvarmt.
  3. Jag kunde ha på mig en stickad tröja utan att rent ut sagt smälta. (Lite varmt var det, men det var värt det.)
  4. VI åkte till Los Banos (Där min familj bodde för fem år sedan) och var på avskedsfest för en kille som skulle ut i militären. Vi fick god mat och jag fick Coca Cola (!!)
  5. DET REGNADE FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEDAN JAG KOM HIT!
  6. På vägen hem såg vi en helt fantastisk regnbåge som tyvärr inte gjorde sig lika bra på bild, men så är det ju alltid.
  7. Jag och Alicia tittade på 13 snart 30 och det var fantastiskt.

Taco hej :)

1 kommentar: