21 augusti 2013

JA UPPDATERING!

Hejsan hejsan.
Jag har egentligen inget viktigt att säga, men det här är det som händer just nu:


  • Jag är nu rätt säker på att jag kom med i volleybolllaget. Frågan är dock om jag kommer att klara av det med tanke på hur min kropp kände sig idag. 
  • Det är varmt som själva helvetet här. Igår stod termometern på 105 grader och prognosen är att det ska vara varmt (inte riktigt 105, mne varmt) ända in i oktober.
  • Jag är fruktansvärt sugen på Coca-Cola. Tydligen är Modesto en Pepsidrickande stad och de säljer inte Cola på många platser.
  • Jag är också sugen på oboy, men det är ännu svårare att få tag på med tanke på att jag är i fel land.
  • Har fortfarande inte kunnat ändra mitt schema för det är megaproblem hos studievägledarna och de bokar inte nya tider förrän i slutet av veckan (Det är sista dagen att ändra sitt schema på torsdag. Jag hoppas att de ändrar det)
  • På fredag är det Senior Sunrise, och jag är sjukt pepp.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar